CAMINO FERREIRA VILLA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (21)

2022

  1. El desarrollo de la competencia digital mediante el uso de robótica

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  2. La robótica educativa como estrategia didáctica para el desarrollo de la competencia en Educación Primaria

    Transformando la educación a través del conocimiento (Octaedro), pp. 998-1008

  3. Quality criteria in MOOC: Comparative and proposed indicators

    PloS one, Vol. 17, Núm. 12, pp. e0278519

2020

  1. Universities under pressure: The impact of International University Rankings

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 9, Núm. 2, pp. 181-193

2019

  1. Comparative study of the transition from Early Childhood to Primary Education in the European Union: Teacher training

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. La Transición entre Educación Infantil y Primaria: implicaciones en la Formación del Profesorado

    II Encuentro de Doctorandos/as e Investigadores/as Noveles de AIDIPE (Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)), pp. 170

2018

  1. El compromiso de las universidades con la sociedad: experiencias internacionales

    Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Núm. 4

  2. La formación inicial y permanente de los maestros en Europa: estudio comparativo

    Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation 24 - 25 October, 2018

2015

  1. Higher education in Albania: developing third mission activities

    Tertiary Education and Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 29-40