Artículos (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. Acceso no regulado a internet y autopercepción de su imagen en las redes sociales

    Etic@net: Revista científica electrónica de Educación y Comunicación en la Sociedad del Conocimiento, Vol. 19, Núm. 1, pp. 174-209

  2. Assessment of the influence of biophysical properties related to fuel conditions on fire severity using remote sensing techniques: A case study on a large fire in NW Spain

    International Journal of Wildland Fire, Vol. 28, Núm. 7, pp. 512-520

  3. Development and validation of a questionnaire to evaluate teacher training for inclusion: the CEFI-R

    Aula abierta, Vol. 48, Núm. 2, pp. 229-238

  4. Development and validation of an Interdisciplinary Worker’s Health Approach Instrument (IWHAI)

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 15

  5. Educación inclusiva: barreras y facilitadores para su desarrollo. Un estudio desde la percepción del profesorado.

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 243-263

  6. Empatía en futuros maestros: diferencias por género

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 5, Núm. 1, pp. 541-546

  7. Entrepreneurial uberisation in spanish education

    Journal for Critical Education Policy Studies, Vol. 17, Núm. 1, pp. 48-68

  8. Environmental drivers of fire severity in extreme fire events that affect Mediterranean pine forest ecosystems

    Forest Ecology and Management, Vol. 433, pp. 24-32

  9. Evaluation and comparison of Landsat 8, Sentinel-2 and Deimos-1 remote sensing indices for assessing burn severity in Mediterranean fire-prone ecosystems

    International Journal of Applied Earth Observation and Geoinformation, Vol. 80, pp. 137-144

  10. Exploring coping and optimism as predictors of academic burnout and performance among university students

    Educational Psychology, Vol. 39, Núm. 6, pp. 768-783

  11. Identificación de variables mediadas por las intervenciones de gestión del conocimiento en organizaciones escolares

    Andamios: revista de investigación social, Núm. 40, pp. 251-273

  12. Impact of land cover change on ecosystem service supply in mountain systems: a case study in the Cantabrian Mountains (NW of Spain)

    Regional Environmental Change, Vol. 19, Núm. 2, pp. 529-542

  13. Implementation of an interdisciplinary approach to promote workers global health status in the oil industry, Brazil (2006–2015)

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 12

  14. La memoria histórica ocultada en la escuela

    Nuestra bandera: revista de debate político, Núm. 243, pp. 121-125

  15. Liderazgo y e-liderazgo en las historias de vida de líderes educativos a través del mundo

    EDMETIC, Vol. 8, Núm. 2, pp. 17-36

  16. Linking species functional traits of terrestrial vertebrates and environmental filters: A case study in temperate mountain systems

    PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 2

  17. Measuring health vulnerability: An interdisciplinary indicator applied to mainland portugal

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 21

  18. Metodología Flipped Classroom: Percepción de los alumnos de diferentes Grados universitarios

    Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 5, Núm. 2, pp. 178-188

  19. Poverty and Education. A Political Discourse Analysis of Vocational Training Courses

    Scuola democratica, Vol. mayo-agosto, Núm. 2, pp. pp. 349-368

  20. Prácticas Artísticas Colaborativas: nuevos formatos entre el arte y la educación

    De arte: revista de historia del arte, Núm. 18, pp. 261-268