Publikationen, an denen er mitarbeitet Katherine Gajardo Espinoza (10)

2024

  1. University students' perceptions of teaching during lockdown period in Spain: a qualitative study

    Journal of Applied Research in Higher Education, Vol. 16, Núm. 1, pp. 1-17

2022

  1. Educar y evaluar durante el confinamiento en España: mundo rural y urbano

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 23

  2. Education online in lockdown: limits and possibilities. The vision of families in Spain

    Equality, Diversity and Inclusion, Vol. 41, Núm. 1, pp. 34-48

2021

  1. Educational policies during the lockdown: Measures in spain after covid-19

    Center for Educational Policy Studies Journal, Vol. 11, Núm. Sp.Issue, pp. 1-24

  2. Evaluación "on line" en educación superior en tiempos de coronavirus. ¿Qué piensan los estudiantes?

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 1, pp. 39-58

  3. Evaluación educativa durante la crisis por COVID-19: una revisión sistemática urgente

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 319-338

  4. Online assessment in higher education during spanish confinement by covid-19: The view of students

    Journal of University Teaching and Learning Practice, Vol. 18, Núm. 5

  5. Repensar la educación online durante el confinamiento: la visión de las familias de Castilla y León

    Revista de investigación en educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 25-41

2020

  1. Educar y evaluar en tiempos de Coronavirus: la situación en España

    REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 10, Núm. 2, pp. 102-134

  2. Políticas educativas en tiempos de coronavirus: La confrontación ideológica en España

    Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 9, Núm. 3