Fachbereich
PSICOLOGÍA, SOCIOLOGÍA Y FILOSOFÍA
Publikationen (51) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2023
-
A Class of Implicative Expansions of Belnap-Dunn Logic in which Boolean Negation is Definable
Journal of Philosophical Logic, Vol. 52, Núm. 3, pp. 915-938
-
A Systematic Review of Peer Assessment Design Elements
Educational Psychology Review, Vol. 35, Núm. 1
-
A note on functional relations in a certain class of implicative expansions of FDE related to Brady's 4-valued logic BN4
Logic Journal of the IGPL, Vol. 31, Núm. 3, pp. 475-482
-
A systematic review of actions aimed at university students with ADHD
Frontiers in Psychology, Vol. 14
-
A systematic review on peer assessment: intrapersonal and interpersonal factors
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 8, pp. 1053-1075
-
Actitudes hacia la inclusión de estudiantes con discapacidad en profesorado de Secundaria
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 267-286
-
An analysis of the psychometric properties of the writing-specific cognitive strategies questionnaire for undergraduate students
Frontiers in Psychology, Vol. 14
-
Análisis y buenas prácticas del sistema de orientación universitaria para estudiantes con discapacidad
Revista española de pedagogía, Vol. 81, Núm. 285
-
Assessment professional development courses for university teachers: a nationwide analysis exploring length, evaluation and content
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 4, pp. 485-501
-
Autoeficacia en la gestión del aula en el profesorado de primaria y secundaria: variables predictoras y perfiles docentes
Aula abierta, Vol. 52, Núm. 1, pp. 71-80
-
Child and adolescent development of the brain oscillatory activity during a working memory task
Brain and Cognition, Vol. 167
-
Corollary discharge function in healthy controls: Evidence about self-speech and external speech processing
European Journal of Neuroscience, Vol. 58, Núm. 7, pp. 3705-3713
-
Desarrollo de la competencia emprendedora en Educación Primaria
Cuadernos de pedagogía, Núm. 540
-
EXPERIENCIAS DE DURACIÓN Y DE PERDURACIÓN. UN COMENTARIO A LA NOCIÓN DE PUNTO DE VISTA TEMPORAL.
REVISTA DE LA SOCIEDAD DE LÓGICA, METODOLOGÍA Y FILOSOFÍA DE LA CIENCIA EN ESPAÑA, pp. 46-50
-
Efectos de una instrucción estratégica-autorregulada en el proceso de comprensión y autoeficacia lectora del alumnado de educación primaria
Revista española de pedagogía, Vol. 81, Núm. 285
-
Effectiveness of including weight management in smoking cessation treatments: A meta-analysis of behavioral interventions
Addictive Behaviors, Vol. 140
-
Electrical analysis of logical complexity: an exploratory eeg study of logically valid/invalid deducive inference
Brain Informatics, Vol. 10, Núm. 1
-
Electrophysiological connectivity of logical deduction: Early cortical MEG study
Cortex, Vol. 166, pp. 365-376
-
Estudio de la representación de la figura humana en niños diagnosticados de TEA
Revista Caribeña de Investigación Educativa (RECIE), Vol. 7, Núm. 1, pp. 79-103
-
Evaluación de la actitud del profesorado especialista hacia la inclusión educativa
Revista Española de Discapacidad (REDIS), Vol. 11, Núm. 1, pp. 97-114