Publicaciones (51) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Class of Implicative Expansions of Belnap-Dunn Logic in which Boolean Negation is Definable

    Journal of Philosophical Logic, Vol. 52, Núm. 3, pp. 915-938

  2. A Systematic Review of Peer Assessment Design Elements

    Educational Psychology Review, Vol. 35, Núm. 1

  3. A note on functional relations in a certain class of implicative expansions of FDE related to Brady's 4-valued logic BN4

    Logic Journal of the IGPL, Vol. 31, Núm. 3, pp. 475-482

  4. A systematic review of actions aimed at university students with ADHD

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  5. A systematic review on peer assessment: intrapersonal and interpersonal factors

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 8, pp. 1053-1075

  6. Actitudes hacia la inclusión de estudiantes con discapacidad en profesorado de Secundaria

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 267-286

  7. An analysis of the psychometric properties of the writing-specific cognitive strategies questionnaire for undergraduate students

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  8. Análisis y buenas prácticas del sistema de orientación universitaria para estudiantes con discapacidad

    Revista española de pedagogía, Vol. 81, Núm. 285

  9. Assessment professional development courses for university teachers: a nationwide analysis exploring length, evaluation and content

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 4, pp. 485-501

  10. Autoeficacia en la gestión del aula en el profesorado de primaria y secundaria: variables predictoras y perfiles docentes

    Aula abierta, Vol. 52, Núm. 1, pp. 71-80

  11. Child and adolescent development of the brain oscillatory activity during a working memory task

    Brain and Cognition, Vol. 167

  12. Corollary discharge function in healthy controls: Evidence about self-speech and external speech processing

    European Journal of Neuroscience, Vol. 58, Núm. 7, pp. 3705-3713

  13. Desarrollo de la competencia emprendedora en Educación Primaria

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 540

  14. EXPERIENCIAS DE DURACIÓN Y DE PERDURACIÓN. UN COMENTARIO A LA NOCIÓN DE PUNTO DE VISTA TEMPORAL.

    REVISTA DE LA SOCIEDAD DE LÓGICA, METODOLOGÍA Y FILOSOFÍA DE LA CIENCIA EN ESPAÑA, pp. 46-50

  15. Efectos de una instrucción estratégica-autorregulada en el proceso de comprensión y autoeficacia lectora del alumnado de educación primaria

    Revista española de pedagogía, Vol. 81, Núm. 285

  16. Effectiveness of including weight management in smoking cessation treatments: A meta-analysis of behavioral interventions

    Addictive Behaviors, Vol. 140

  17. Electrical analysis of logical complexity: an exploratory eeg study of logically valid/invalid deducive inference

    Brain Informatics, Vol. 10, Núm. 1

  18. Electrophysiological connectivity of logical deduction: Early cortical MEG study

    Cortex, Vol. 166, pp. 365-376

  19. Estudio de la representación de la figura humana en niños diagnosticados de TEA

    Revista Caribeña de Investigación Educativa (RECIE), Vol. 7, Núm. 1, pp. 79-103

  20. Evaluación de la actitud del profesorado especialista hacia la inclusión educativa

    Revista Española de Discapacidad (REDIS), Vol. 11, Núm. 1, pp. 97-114