Publicaciones (37) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. "It's a beer!": Brain functional hyperconnectivity during processing of alcohol-related images in young binge drinkers

    Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 2

  2. A 2 SET-UP BINARY ROUTLEY SEMANTICS FOR GÖDELIAN 3-VALUED LOGIC G3 AND ITS PARACONSISTENT COUNTERPART G3≤Ł

    Bulletin of the Section of Logic, Vol. 51, Núm. 4, pp. 487-505

  3. A remark on functional completeness of binary expansions of Kleene's strong 3-valued logic

    Logic Journal of the IGPL, Vol. 30, Núm. 1, pp. 21-33

  4. Alcohol-related stimuli modulate functional connectivity during response inhibition in young binge drinkers

    Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 2

  5. Alpha-band power increases in posterior brain regions in attention deficit hyperactivity disorder after digital cognitive stimulation treatment: Randomized controlled study

    Brain Communications, Vol. 4, Núm. 2

  6. Assessment design decisions in practice: Profile identification in approaches to assessment design

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 4, pp. 606-621

  7. Competencias socioemocionales de los educadores sociales

    Educar, Vol. 58, Núm. 2, pp. 535-550

  8. Diferencias en la formación del profesorado en competencia digital y su aplicación en el aula: Estudio comparado por niveles educativos entre España y Francia

    Revista española de pedagogía, Vol. 80, Núm. 282, pp. 371-389

  9. Diferencias según el género en los intereses académico-profesionales: ¿persisten los estereotipos?

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 1, pp. 148-166

  10. Digital Competence, Use, Actions and Time Dedicated to Digital Devices: Repercussions on the Interpersonal Relationships of Spanish Adolescents

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16

  11. Digital Competence, Validation and Differential Patterns between Spanish and Portuguese Areas as Assessed from the Latest PISA Report as a Pathway to Sustainable Education and Social Concerns

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 19

  12. Digital literacy in the university setting: A literature review of empirical studies between 2010 and 2021

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  13. Effects of episodic future thinking on reinforcement pathology during smoking cessation treatment among individuals with substance use disorders

    Psychopharmacology, Vol. 239, Núm. 2, pp. 631-642

  14. El ejercicio físico multicomponente como herramienta de mejora de la fragilidad en personas mayores

    Gerokomos: Revista de la Sociedad Española de Enfermería Geriátrica y Gerontológica, Vol. 33, Núm. 1, pp. 16-20

  15. El impacto socioeducativo y socioemocional del TDAH: historias de vida de estudiantes universitarios

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 53, Núm. 1, pp. 137-157

  16. El uso de los resultados españoles de PISA en publicaciones científicas

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 40, Núm. 1, pp. 183-202

  17. Elaboración de píldoras educativas con el programa Movavi Video Editor Plus 2022

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 235-240

  18. Electrophysiological resting-state hyperconnectivity and poorer behavioural regulation as predisposing profiles of adolescent binge drinking

    Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 4

  19. Evaluation of an educational mediation programme in primary education: M-Educa

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 45, Núm. 1, pp. 140-165

  20. Exploring the Instrumental and Emotional Supports for Sustainability and Social Participation

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 16