Departamento
PSICOLOGÍA, SOCIOLOGÍA Y FILOSOFÍA
Publicaciones (37) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
"It's a beer!": Brain functional hyperconnectivity during processing of alcohol-related images in young binge drinkers
Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 2
-
A 2 SET-UP BINARY ROUTLEY SEMANTICS FOR GÖDELIAN 3-VALUED LOGIC G3 AND ITS PARACONSISTENT COUNTERPART G3≤Ł
Bulletin of the Section of Logic, Vol. 51, Núm. 4, pp. 487-505
-
A remark on functional completeness of binary expansions of Kleene's strong 3-valued logic
Logic Journal of the IGPL, Vol. 30, Núm. 1, pp. 21-33
-
Alcohol-related stimuli modulate functional connectivity during response inhibition in young binge drinkers
Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 2
-
Alpha-band power increases in posterior brain regions in attention deficit hyperactivity disorder after digital cognitive stimulation treatment: Randomized controlled study
Brain Communications, Vol. 4, Núm. 2
-
Assessment design decisions in practice: Profile identification in approaches to assessment design
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 4, pp. 606-621
-
Competencias socioemocionales de los educadores sociales
Educar, Vol. 58, Núm. 2, pp. 535-550
-
Diferencias en la formación del profesorado en competencia digital y su aplicación en el aula: Estudio comparado por niveles educativos entre España y Francia
Revista española de pedagogía, Vol. 80, Núm. 282, pp. 371-389
-
Diferencias según el género en los intereses académico-profesionales: ¿persisten los estereotipos?
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 1, pp. 148-166
-
Digital Competence, Use, Actions and Time Dedicated to Digital Devices: Repercussions on the Interpersonal Relationships of Spanish Adolescents
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16
-
Digital Competence, Validation and Differential Patterns between Spanish and Portuguese Areas as Assessed from the Latest PISA Report as a Pathway to Sustainable Education and Social Concerns
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 19
-
Digital literacy in the university setting: A literature review of empirical studies between 2010 and 2021
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Effects of episodic future thinking on reinforcement pathology during smoking cessation treatment among individuals with substance use disorders
Psychopharmacology, Vol. 239, Núm. 2, pp. 631-642
-
El ejercicio físico multicomponente como herramienta de mejora de la fragilidad en personas mayores
Gerokomos: Revista de la Sociedad Española de Enfermería Geriátrica y Gerontológica, Vol. 33, Núm. 1, pp. 16-20
-
El impacto socioeducativo y socioemocional del TDAH: historias de vida de estudiantes universitarios
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 53, Núm. 1, pp. 137-157
-
El uso de los resultados españoles de PISA en publicaciones científicas
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 40, Núm. 1, pp. 183-202
-
Elaboración de píldoras educativas con el programa Movavi Video Editor Plus 2022
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 235-240
-
Electrophysiological resting-state hyperconnectivity and poorer behavioural regulation as predisposing profiles of adolescent binge drinking
Addiction Biology, Vol. 27, Núm. 4
-
Evaluation of an educational mediation programme in primary education: M-Educa
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 45, Núm. 1, pp. 140-165
-
Exploring the Instrumental and Emotional Supports for Sustainability and Social Participation
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 16