Publikationen (24) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Review of Effective Technology-Based Writing Interventions: A Componential Analysis

    Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 9

  2. A journey to primary education: a systematic review of factors affecting the transition from early childhood education to primary education

    Preventing School Failure

  3. Asociación entre el uso de cigarrillos electrónicos y cigarrillos convencionales en adolescentes españoles

    Adicciones: Revista de socidrogalcohol, Vol. 36, Núm. 2, pp. 199-206

  4. Body weight change during a smoking cessation intervention for individuals with overweight or obesity

    Eating Behaviors, Vol. 53

  5. Competencias docentes para la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales: una revisión sistemática

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 393-405

  6. Conocimiento y uso de los recursos dirigidos a los familiares de personas con discapacidad

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 55, Núm. 1, pp. 97-117

  7. Contingency management for smoking cessation for individuals with overweight or obesity: A randomized controlled trial

    Drug and Alcohol Dependence, Vol. 258

  8. Desarrollo tecnológico y nuevos desafíos para la negociación colectiva nacional e internacional en materia de prevención de riesgos laborales

    Noticias CIELO, Núm. 5

  9. Effect of experiential learning on the ageist attitudes of higher education students

    Educational Gerontology, Vol. 50, Núm. 6, pp. 481-491

  10. Effectiveness of acceptance and commitment therapy for addictive behaviors: A systematic review and meta-analysis

    Journal of Contextual Behavioral Science, Vol. 32

  11. El uso del modelo GPT de OpenAI para el análisis de textos abiertos en investigación educativa

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 69, pp. 227-253

  12. Formación docente e inclusión educativa: un estudio comparado en Italia y España

    Revista española de educación comparada, Núm. 44, pp. 236-259

  13. La nueva realidad de la educación ante los avances de la inteligencia artificial generativa

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-39

  14. Los chatbots como herramienta de apoyo para la orientación universitaria

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 188-203

  15. Maltrato infantil y burnout parental. Revisión sistemática

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 177-188

  16. Prevalence of energy drink consumption world-wide: A systematic review and meta-analysis

    Addiction, Vol. 119, Núm. 3, pp. 438-463

  17. Psychological and Educational Factors of Digital Competence Optimization Interventions Pre- and Post-COVID-19 Lockdown: A Systematic Review

    Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 1

  18. Relation between task-related activity modulation and cortical inhibitory function in schizophrenia and healthy controls: a TMS–EEG study

    European Archives of Psychiatry and Clinical Neuroscience, Vol. 274, Núm. 4, pp. 837-847

  19. Sintonía sin hogar. Historia de un solista solitario

    Revista de medicina y cine, Vol. 20, Núm. 1, pp. 35-43

  20. The Influence of Parents’ Social Origin on Occupational Achievements of University Graduates: An Analysis of Education–Job Match

    SAGE Open, Vol. 14, Núm. 2