Departamento
PSICOLOGÍA, SOCIOLOGÍA Y FILOSOFÍA
Publicaciones (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
A Review of Effective Technology-Based Writing Interventions: A Componential Analysis
Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 9
-
A journey to primary education: a systematic review of factors affecting the transition from early childhood education to primary education
Preventing School Failure
-
Asociación entre el uso de cigarrillos electrónicos y cigarrillos convencionales en adolescentes españoles
Adicciones: Revista de socidrogalcohol, Vol. 36, Núm. 2, pp. 199-206
-
Body weight change during a smoking cessation intervention for individuals with overweight or obesity
Eating Behaviors, Vol. 53
-
Competencias docentes para la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales: una revisión sistemática
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 393-405
-
Conocimiento y uso de los recursos dirigidos a los familiares de personas con discapacidad
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 55, Núm. 1, pp. 97-117
-
Contingency management for smoking cessation for individuals with overweight or obesity: A randomized controlled trial
Drug and Alcohol Dependence, Vol. 258
-
Desarrollo tecnológico y nuevos desafíos para la negociación colectiva nacional e internacional en materia de prevención de riesgos laborales
Noticias CIELO, Núm. 5
-
Effect of experiential learning on the ageist attitudes of higher education students
Educational Gerontology, Vol. 50, Núm. 6, pp. 481-491
-
Effectiveness of acceptance and commitment therapy for addictive behaviors: A systematic review and meta-analysis
Journal of Contextual Behavioral Science, Vol. 32
-
El uso del modelo GPT de OpenAI para el análisis de textos abiertos en investigación educativa
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 69, pp. 227-253
-
Formación docente e inclusión educativa: un estudio comparado en Italia y España
Revista española de educación comparada, Núm. 44, pp. 236-259
-
La nueva realidad de la educación ante los avances de la inteligencia artificial generativa
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-39
-
Los chatbots como herramienta de apoyo para la orientación universitaria
Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 188-203
-
Maltrato infantil y burnout parental. Revisión sistemática
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 177-188
-
Prevalence of energy drink consumption world-wide: A systematic review and meta-analysis
Addiction, Vol. 119, Núm. 3, pp. 438-463
-
Psychological and Educational Factors of Digital Competence Optimization Interventions Pre- and Post-COVID-19 Lockdown: A Systematic Review
Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 1
-
Relation between task-related activity modulation and cortical inhibitory function in schizophrenia and healthy controls: a TMS–EEG study
European Archives of Psychiatry and Clinical Neuroscience, Vol. 274, Núm. 4, pp. 837-847
-
Sintonía sin hogar. Historia de un solista solitario
Revista de medicina y cine, Vol. 20, Núm. 1, pp. 35-43
-
The Influence of Parents’ Social Origin on Occupational Achievements of University Graduates: An Analysis of Education–Job Match
SAGE Open, Vol. 14, Núm. 2