Argitalpenak (44) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. Análisis del área urbana de León a través de sus secciones censales: aplicación del algoritmo a priori a variablesespaciales, demográficas y económicas (censo 2021)

    La ciudad "veinte - treinta" : miradas a los espacios urbanos del siglo XXI: Actas del XVII Coloquio de Geografía Urbana, I Coloquio Internacional de Geografía Urbana : Valladolid - Burgos, 17-21 de junio de 2024

  2. Big data in tourism marketing: past research and future opportunities

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 28, Núm. 3

  3. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  4. Social media influencer marketing and economic performance in the Spanish wine industry: unravelling the role of corporate social legitimacy

    British Food Journal

  5. The impact of firmographics on philanthropic engagement in the global wine industry

    Economics and Environmental Responsibility in the Global Beverage Industry (IGI Global), pp. 315-333

  6. Uncovering external factors that influence the acquisition of knowledge for innovative purposes

    Operational Research, Vol. 24, Núm. 3

  7. What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  8. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470

  9. ¿Pueden la inteligencia artificial y el neuromarketing medir la felicidad?

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 121-144

2023

  1. Big data in tourism marketing: past research and future opportunities

    Spanish Journal of Marketing - ESIC

  2. Biochemical Profile and Antioxidant Properties of Propolis from Northern Spain

    Foods, Vol. 12, Núm. 23

  3. Co-creating a city brand image based on cultural identity: the case of Cali and the Salsa music and dance scene

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 3, pp. 636-655

  4. Dinámicas de población y vivienda en las áreas urbanas de un grupo de ciudades medias españolas no integradas en áreas metropolitanas

    EURE, Vol. 49, Núm. 148

  5. Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  6. Food-based place branding as holistic place ecosystems: the case of Basque Gastronomic Ecosystem

    Place Branding and Public Diplomacy, Vol. 19, Núm. 1, pp. 155-166

  7. Inteligencia artificial y "web scraping" aplicado al aprendizaje de investigación de mercados

    Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 487-507

  8. Las personas mayores de 65 años en España: un enfoque exploratorio regional

    Anales de geografía de la Universidad Complutense, Vol. 43, Núm. 1, pp. 77-107

  9. Sustainable Food, Key for the Future of the Planet: Getting to Know the European Consumer of Sustainable Products

    Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences (Springer Nature), pp. 124-138

  10. Un caso práctico de IA aplicada a investigación de mercados

    Investigación y marketing, Núm. 157, pp. 48-51

2022

  1. Country image effects after the Brexit crisis. A cross-cultural comparison

    Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 17, Núm. 4, pp. 498-513