Publicaciones (48) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  2. What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  3. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470

  4. ¿Pueden la inteligencia artificial y el neuromarketing medir la felicidad?

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 121-144

2023

  1. Big data in tourism marketing: past research and future opportunities

    Spanish Journal of Marketing - ESIC

  2. Biochemical Profile and Antioxidant Properties of Propolis from Northern Spain

    Foods, Vol. 12, Núm. 23

  3. Co-creating a city brand image based on cultural identity: the case of Cali and the Salsa music and dance scene

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 3, pp. 636-655

  4. Dinámicas de población y vivienda en las áreas urbanas de un grupo de ciudades medias españolas no integradas en áreas metropolitanas

    EURE, Vol. 49, Núm. 148

  5. Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  6. Food-based place branding as holistic place ecosystems: the case of Basque Gastronomic Ecosystem

    Place Branding and Public Diplomacy, Vol. 19, Núm. 1, pp. 155-166

  7. Inteligencia artificial y "web scraping" aplicado al aprendizaje de investigación de mercados

    Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 487-507

  8. Las personas mayores de 65 años en España: un enfoque exploratorio regional

    Anales de geografía de la Universidad Complutense, Vol. 43, Núm. 1, pp. 77-107

  9. Sustainable Food, Key for the Future of the Planet: Getting to Know the European Consumer of Sustainable Products

    Global Challenges for a Sustainable Society: EURECA-PRO The European University for Responsible Consumption and Production (Springer Suiza), pp. 124-138

  10. Sustainable Food, Key for the Future of the Planet: Getting to Know the European Consumer of Sustainable Products

    Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences (Springer Nature), pp. 124-138