Publications (12) Publications auxquelles un chercheur a participé

2024

  1. Competencias docentes para la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales: una revisión sistemática

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 393-405

  2. Conocimiento y uso de los recursos dirigidos a los familiares de personas con discapacidad

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 55, Núm. 1, pp. 97-117

  3. Contingency management for smoking cessation for individuals with overweight or obesity: A randomized controlled trial

    Drug and Alcohol Dependence, Vol. 258

  4. Effect of experiential learning on the ageist attitudes of higher education students

    Educational Gerontology

  5. El uso del modelo GPT de OpenAI para el análisis de textos abiertos en investigación educativa

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 69, pp. 227-253

  6. Formación docente e inclusión educativa: un estudio comparado en Italia y España

    Revista española de educación comparada, Núm. 44, pp. 236-259

  7. La nueva realidad de la educación ante los avances de la inteligencia artificial generativa

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-39

  8. Los chatbots como herramienta de apoyo para la orientación universitaria

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 188-203

  9. Prevalence of energy drink consumption world-wide: A systematic review and meta-analysis

    Addiction, Vol. 119, Núm. 3, pp. 438-463

  10. Psychological and Educational Factors of Digital Competence Optimization Interventions Pre- and Post-COVID-19 Lockdown: A Systematic Review

    Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 1

  11. Relation between task-related activity modulation and cortical inhibitory function in schizophrenia and healthy controls: a TMS–EEG study

    European Archives of Psychiatry and Clinical Neuroscience

  12. Trends and Challenges in the Mental Health of University Students with Disabilities: A Systematic Review

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 2