Publications (48) Publications in which a researcher has participated

2014

  1. Análisis de redes sociales: definición y conceptos básicos

    Conectados por redes sociales: introducción al análisis de redes sociales y casos prácticos (Barcelona : Editorial UOC, 2014), pp. 21-55

  2. Are students aware of university social responsibility? Some insights from a survey in a Spanish university

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 11, Núm. 3, pp. 195-208

  3. Assessing the design, management and improvement of Kaizen projects in local governments

    Business Process Management Journal, Vol. 20, Núm. 3, pp. 392-411

  4. Capacity for absorption: Theoretical and empirical approaches to the service sector

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 19, Núm. 67, pp. 499-518

  5. Castilla y León

    La actividad turística española en 2013: (edición 2014) (AECIT), pp. 233-242

  6. Consumer culture: Literature review

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153

  7. Consumer culture: Literature review

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153

  8. Cooperation with External Agents and Non-technological Innovations

    Springer Proceedings in Business and Economics

  9. Determinants of CSR practices: analysis of the influence of ownership and the management profile mediating effect

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 161, pp. 47-68

  10. Determinants of the acquisition of listed versus unlisted firms in different legal and institutional environments

    Applied Economics, Vol. 46, Núm. 23, pp. 2814-2832

  11. Do Entrepreneurs Come From Venus Or Mars? Impact Of Postgraduate Studies: Gender And Family Business Background

    Working Papers (Universidad Pablo de Olavide, de Sevilla. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad), Núm. 4

  12. E-WoM and 2.0 Opinion Leaders

    Journal of Food Products Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 244-261

  13. Efectos de la cooperación sobre el desarrollo de innovaciones organizativas

    Economía industrial, Núm. 391, pp. 77-86

  14. Effects of customer cooperation on knowledge generation activities and innovation results of firms

    Business Research Quarterly, Vol. 17, Núm. 4, pp. 292-302

  15. El liderazgo de los profesionales de enfermería y el rendimiento organizativo: un estudio exploratorio con aplicación del Análisis de Redes Sociales

    Redes: Revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 25, Núm. 2, pp. 140-162

  16. Emprendimiento social vs innovación social

    Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 24, Núm. 1, pp. 119-140

  17. Estimation of future levels and changes in profitability: the effect of the relative position of the firm in its industry and the operating-financing disaggregation

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 17, Núm. 1, pp. 30-46

  18. Evaluación de la solvencia bancaria: un modelo basado en las pruebas de resistencia de la banca española

    Estudios de economía aplicada, Vol. 32, Núm. 2, pp. 593-616

  19. Experiencia de aprendizaje colaborativo multidisciplinar en un BBANDPR

    Fórmulas renovadas para la docencia superior (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 195-208

  20. Facebook como herramienta para motivar a los alumnos universitarios

    FECIES 2013: X Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior