DIDÁCTICA GENERAL, ESPECÍFICAS Y T. EDU
Department


Universidad de Oviedo
Oviedo, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Oviedo (9)
2021
-
Mapping soil burn severity at very high spatial resolution from unmanned aerial vehicles
Forests, Vol. 12, Núm. 2, pp. 1-15
-
Vegetation structure parameters determine high burn severity likelihood in different ecosystem types: A case study in a burned Mediterranean landscape
Journal of Environmental Management, Vol. 288
2020
-
Evaluación de la Gestión del Conocimiento y la Satisfacción en Futuros Maestros
Aula abierta, Vol. 49, Núm. 1, pp. 75-82
-
Evaluation of fire severity in fire prone-ecosystems of Spain under two different environmental conditions
Journal of Environmental Management, Vol. 271
2019
-
Exploring coping and optimism as predictors of academic burnout and performance among university students
Educational Psychology, Vol. 39, Núm. 6, pp. 768-783
2018
-
Capítulo 2. Gestión del talento y learnability
Liderazgo y gestión del talento en las organizaciones
-
Coping, academic engagement and performance in university students
Higher Education Research and Development, Vol. 37, Núm. 7, pp. 1515-1529
-
La educación inclusiva en el ámbito internacional: realidad y desafíos de las propuestas legales e institucionales
La inclusión educativa como proceso en contextos socioeducativos (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia)
2014
-
Gestión del conocimiento en futuros profesores de Primaria y Secundaria
Organizaciones que aprenden y generan conocimiento