Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (22)

2024

  1. Relation between task-related activity modulation and cortical inhibitory function in schizophrenia and healthy controls: a TMS–EEG study

    European Archives of Psychiatry and Clinical Neuroscience, Vol. 274, Núm. 4, pp. 837-847

2023

  1. Corollary discharge function in healthy controls: Evidence about self-speech and external speech processing

    European Journal of Neuroscience, Vol. 58, Núm. 7, pp. 3705-3713

  2. Electrical analysis of logical complexity: an exploratory eeg study of logically valid/invalid deducive inference

    Brain Informatics, Vol. 10, Núm. 1

  3. La utilización del jazz como herramienta de autodesarrollo del alumnado de educación primaria

    Organización y gestión de edusistemas en transformación: retos, visiones y propuestas de mejora (Universidad de Oviedo), pp. 158-161

2022

  1. Aprendizaje experiencial para promover la inteligencia generacional

    El fomento de la innovación docente como estímulo transformador del ámbito educativo en el siglo XXI (Dykinson), pp. 1275-1293

2021

  1. Analysis of the functional EEG network in an Ecuadorian schizophrenia sample

    European Journal of Psychiatry, Vol. 35, Núm. 4, pp. 216-224

  2. Benefits, satisfaction and limitations derived from the performance of intergenerational virtual activities: Data from a general population spanish survey

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 1

  3. Brain electrical traits of logical validity

    Scientific Reports, Vol. 11, Núm. 1

  4. Evaluation of the benefits, satisfaction and limitations of intergenerational face-to-face activities: A general population survey in spain

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 18

  5. Event-related potentials associated to N-back test performance in schizophrenia

    Progress in Neuro-Psychopharmacology and Biological Psychiatry, Vol. 111

  6. Neurobiological underpinnings of cognitive subtypes in psychoses: A cross-diagnostic cluster analysis

    Schizophrenia Research, Vol. 229, pp. 102-111

  7. Recommendations for Mandatory Online Assessment in Higher Education During the COVID-19 Pandemic

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 85-98

  8. Search for schizophrenia and bipolar biotypes using functional network properties

    Brain and Behavior, Vol. 11, Núm. 12

2020

  1. Educar en emociones en educación infantil: aspectos teóricos relevantes

    Escuela, salud, psicología y educación (Editorial Universidad de Almería (edual)), pp. 59-66

  2. La evaluación online en la educación superior en tiempos de la COVID-19

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21

2019

  1. Acción conjunta intergeneracional (acig). Descripción de variables intervinientes

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 3, Núm. 1, pp. 143-148

  2. La actividad físico-deportiva y los programas intergeneracionales

    Salud y ciclo vital (Dykinson), pp. 319-328

  3. Posibilidades y limitaciones de la metodologías didácticas basadas en las inteligencias múltiples

    Salud y ciclo vital (Dykinson), pp. 297-308

2018

  1. Promoción del vínculo intergeneracional a través de los medios digitales

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 131-138

2017

  1. A systematic review of the effectiveness of intergenerational programs

    Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. OCT