PSICOLOGÍA, SOCIOLOGÍA Y FILOSOFÍA
Departamento
Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (22)
2024
-
Relation between task-related activity modulation and cortical inhibitory function in schizophrenia and healthy controls: a TMS–EEG study
European Archives of Psychiatry and Clinical Neuroscience, Vol. 274, Núm. 4, pp. 837-847
2023
-
Corollary discharge function in healthy controls: Evidence about self-speech and external speech processing
European Journal of Neuroscience, Vol. 58, Núm. 7, pp. 3705-3713
-
Electrical analysis of logical complexity: an exploratory eeg study of logically valid/invalid deducive inference
Brain Informatics, Vol. 10, Núm. 1
-
La utilización del jazz como herramienta de autodesarrollo del alumnado de educación primaria
Organización y gestión de edusistemas en transformación: retos, visiones y propuestas de mejora (Universidad de Oviedo), pp. 158-161
2022
-
Aprendizaje experiencial para promover la inteligencia generacional
El fomento de la innovación docente como estímulo transformador del ámbito educativo en el siglo XXI (Dykinson), pp. 1275-1293
2021
-
Analysis of the functional EEG network in an Ecuadorian schizophrenia sample
European Journal of Psychiatry, Vol. 35, Núm. 4, pp. 216-224
-
Benefits, satisfaction and limitations derived from the performance of intergenerational virtual activities: Data from a general population spanish survey
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 1
-
Brain electrical traits of logical validity
Scientific Reports, Vol. 11, Núm. 1
-
Evaluation of the benefits, satisfaction and limitations of intergenerational face-to-face activities: A general population survey in spain
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 18
-
Event-related potentials associated to N-back test performance in schizophrenia
Progress in Neuro-Psychopharmacology and Biological Psychiatry, Vol. 111
-
Neurobiological underpinnings of cognitive subtypes in psychoses: A cross-diagnostic cluster analysis
Schizophrenia Research, Vol. 229, pp. 102-111
-
Recommendations for Mandatory Online Assessment in Higher Education During the COVID-19 Pandemic
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 85-98
-
Search for schizophrenia and bipolar biotypes using functional network properties
Brain and Behavior, Vol. 11, Núm. 12
2020
-
Educar en emociones en educación infantil: aspectos teóricos relevantes
Escuela, salud, psicología y educación (Editorial Universidad de Almería (edual)), pp. 59-66
-
La evaluación online en la educación superior en tiempos de la COVID-19
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21
2019
-
Acción conjunta intergeneracional (acig). Descripción de variables intervinientes
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 3, Núm. 1, pp. 143-148
-
La actividad físico-deportiva y los programas intergeneracionales
Salud y ciclo vital (Dykinson), pp. 319-328
-
Posibilidades y limitaciones de la metodologías didácticas basadas en las inteligencias múltiples
Salud y ciclo vital (Dykinson), pp. 297-308
2018
-
Promoción del vínculo intergeneracional a través de los medios digitales
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 131-138
2017
-
A systematic review of the effectiveness of intergenerational programs
Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. OCT