Publikationen (113) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Review of Effective Technology-Based Writing Interventions: A Componential Analysis

    Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 9

  2. A child-oriented corpus-based study of semantically related verbs using sketch engine

    Focus on ELT Journal, Vol. 6, Núm. 2, pp. 50-69

  3. A journey to primary education: a systematic review of factors affecting the transition from early childhood education to primary education

    Preventing School Failure

  4. A literature review of the role played by social educators in the Spanish schooling system

    Citizenship, Social and Economics Education, Vol. 23, Núm. 1, pp. 17-30

  5. Actuaciones de orientación universitaria vinculadas a la diversidad del estudiantado

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 2, pp. 65-87

  6. Adoctrinando, que es gerundio: Debemos prohibir por ley el adoctrinamiento nacionalcatólico y neofascista en la escuela

    Mientras tanto, Núm. 233

  7. Analysis for the Implementation of Distributed Renewable Energy Generation Systems for Areas of High Vulnerability Due to Hillside Movements: Case Study of Marianza-Cuenca, Ecuador

    Energies, Vol. 17, Núm. 7

  8. Análise do discurso pecheuxtiana: uma proposta metodológica na área da ciencia da informação

    Scire: Representación y organización del conocimiento, Vol. 30, Núm. 1, pp. 59-73

  9. Análisis de la producción científica de la Universidad de Salamanca indexada en SCOPUS (2010-2015)

    Información, cultura y sociedad, Núm. 50, pp. 49-67

  10. Application of the Schmidt-hammer for relative-age dating of glacial and periglacial landforms in the Cantabrian Mountains (NW Spain)

    Geomorphology, Vol. 456

  11. Are early career researchers feeling the consequences of the COVID pandemic?

    Learned Publishing, Vol. 37, Núm. 4

  12. Art on the chain? On the possibilities of new media art preservation on the Web3

    Digital Creativity, Vol. 35, Núm. 3, pp. 221-233

  13. Audiovisual translation, gender, and multilingualism: Godless or the return to a stereotyped feminist Western

    Cadernos de tradução, Vol. 44, Núm. 1

  14. Breaking down barriers and building up facilitators of lecture free curriculum in medical education: An interpretive structural modeling

    Medical Teacher

  15. Chantal Maillard y la poética del daño. Significaciones del cuerpo en «Matar a Platón»

    452ºF: Revista de Teoría de la Literatura y Literatura Comparada, Núm. 31, pp. 148-165

  16. ChatGPT’s Role in the Education System: Insights from the Future Secondary Teachers

    International Journal of Information and Education Technology, Vol. 14, Núm. 8, pp. 1035-1043

  17. Competencias del saber hacer del profesor universitario: una escala para su evaluación

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 429-438

  18. Competencias docentes para la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales: una revisión sistemática

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 393-405

  19. Conocimiento y uso de los recursos dirigidos a los familiares de personas con discapacidad

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 55, Núm. 1, pp. 97-117

  20. Crear una impronta, crear una imagen. Sellos y representación de Gonzalo de Aguilar, arzobispo de Toledo (ca. 1300-1353)

    Quintana: revista de estudios do Departamento de Historia da Arte, Núm. 23