Forschungsinstitut
FACULTAD DE FILOSOFÍA Y LETRAS
Publikationen (113) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
A Review of Effective Technology-Based Writing Interventions: A Componential Analysis
Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 9
-
A child-oriented corpus-based study of semantically related verbs using sketch engine
Focus on ELT Journal, Vol. 6, Núm. 2, pp. 50-69
-
A journey to primary education: a systematic review of factors affecting the transition from early childhood education to primary education
Preventing School Failure
-
A literature review of the role played by social educators in the Spanish schooling system
Citizenship, Social and Economics Education, Vol. 23, Núm. 1, pp. 17-30
-
Actuaciones de orientación universitaria vinculadas a la diversidad del estudiantado
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 2, pp. 65-87
-
Adoctrinando, que es gerundio: Debemos prohibir por ley el adoctrinamiento nacionalcatólico y neofascista en la escuela
Mientras tanto, Núm. 233
-
Analysis for the Implementation of Distributed Renewable Energy Generation Systems for Areas of High Vulnerability Due to Hillside Movements: Case Study of Marianza-Cuenca, Ecuador
Energies, Vol. 17, Núm. 7
-
Análise do discurso pecheuxtiana: uma proposta metodológica na área da ciencia da informação
Scire: Representación y organización del conocimiento, Vol. 30, Núm. 1, pp. 59-73
-
Análisis de la producción científica de la Universidad de Salamanca indexada en SCOPUS (2010-2015)
Información, cultura y sociedad, Núm. 50, pp. 49-67
-
Application of the Schmidt-hammer for relative-age dating of glacial and periglacial landforms in the Cantabrian Mountains (NW Spain)
Geomorphology, Vol. 456
-
Are early career researchers feeling the consequences of the COVID pandemic?
Learned Publishing, Vol. 37, Núm. 4
-
Art on the chain? On the possibilities of new media art preservation on the Web3
Digital Creativity, Vol. 35, Núm. 3, pp. 221-233
-
Audiovisual translation, gender, and multilingualism: Godless or the return to a stereotyped feminist Western
Cadernos de tradução, Vol. 44, Núm. 1
-
Breaking down barriers and building up facilitators of lecture free curriculum in medical education: An interpretive structural modeling
Medical Teacher
-
Chantal Maillard y la poética del daño. Significaciones del cuerpo en «Matar a Platón»
452ºF: Revista de Teoría de la Literatura y Literatura Comparada, Núm. 31, pp. 148-165
-
ChatGPT’s Role in the Education System: Insights from the Future Secondary Teachers
International Journal of Information and Education Technology, Vol. 14, Núm. 8, pp. 1035-1043
-
Competencias del saber hacer del profesor universitario: una escala para su evaluación
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 429-438
-
Competencias docentes para la inclusión de alumnos con necesidades educativas especiales: una revisión sistemática
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 393-405
-
Conocimiento y uso de los recursos dirigidos a los familiares de personas con discapacidad
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 55, Núm. 1, pp. 97-117
-
Crear una impronta, crear una imagen. Sellos y representación de Gonzalo de Aguilar, arzobispo de Toledo (ca. 1300-1353)
Quintana: revista de estudios do Departamento de Historia da Arte, Núm. 23