Publicaciones en las que colabora con ANA LANERO CARRIZO (52)

2022

  1. La sostenibilidad como factor clave en el sector textil y de la moda bajo la perspectiva del consumidor

    Responsibility and Sustainability, Vol. 7, Núm. 1, pp. 38-54

  2. Las Becas Ralbar de la Fundación Banco Sabadell y el proyecto "Digitalización rural"

    Casos de marketing público y no lucrativo - Casos de Marketing Público e Não Lucrativo, Vol. 9, pp. 71-78

  3. ¿Nos tomamos en serio al consumidor consciente?

    Investigación y marketing, Núm. 154, pp. 24-29

2021

  1. A Case Study of a Socially Responsible Entrepreneurship: The Local Action Group POEDA

    Social Innovation and Entrepreneurship in the Fourth Sector Sustainable Best-Practices from Across the World (Springer Nature), pp. 89-102

  2. A Puntadas: Una empresa rentable y socialmente responsable

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  3. Adopta un bar: “arrima el hombro ahora, empina el codo después”

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  4. España es mucho mundo

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  5. Fundación Teodora

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  6. Halo effect and source credibility in the evaluation of food products identified by third-party certified eco-labels: Can information prevent biased inferences?

    Foods, Vol. 10, Núm. 11

  7. Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

    Instituto Politécnico de Setúbal

  8. Internal corporate social responsibility for sustainability

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 14

  9. La responsabilidad social corporativa y la sostenibilidad como pilar de la empresa leonesa Telice, S.A.

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  10. No hay un mediterráneamente sin mediterráneo

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  11. Self-determination, clean conscience, or social pressure? Underlying motivations for organic food consumption among young millennials

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 20, Núm. 2, pp. 449-459

2020

  1. Heuristic thinking and credibility of organic advertising claims: The role of knowledge and motivations

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-19

  2. Patrimonio y turismo en el contexto del desarrollo sostenible: caso «Villar del Monte» (León, España)

    REA. Revista euroamericana de antropología, Núm. 10, pp. 163-176

  3. Playmobil: una RSC comprometida

    Buscando nuevos enfoques de marketing para afrontar los cambios (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 331-344

  4. SUSTAINABILITY, FOOD TOPICS AND WEBLOGS: DO THEY REALLY FIT?

    Ekonomski vjesnik/Econviews - Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues, Vol. 33, Núm. 1, pp. 9-24

  5. Turismo sostenible y desarrollo rural en la "Tebaida berciana". 1, La cátedra de turismo sostenible y desarrollo local

    San Pedro de Montes (919-2019): MC Aniversario del monasterio de San Pedro de Montes, Congreso Internacional San Pedro de Montes (919-2019) : Actas del Congreso Internacional celebrado los días 24 al 26 de octubre de 2019, San Pedro de Montes (León)