Argitalpenak (78) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. Contribución del Aprendizaje-Servicio universitario a los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la Agenda 2030

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 189-196

  2. Fixed vs. adjustable-rate mortgages and attention

    Finance Research Letters, Vol. 62

2023

  1. Debt maturity and SMEs: Do auditor’s quality and ownership structure matter?

    Journal of Small Business Management, Vol. 61, Núm. 4, pp. 1736-1772

2022

  1. An approach of design thinking with business analytics at higher education

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  2. Análisis de las operaciones financieras para actuarios

    Thomson Reuters-Civitas

  3. Debt maturity in family firms: Heterogeneity across countries

    Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Vol. 81

  4. Does sovereign risk impact banking risk in the Eurozone? Evidence from the COVID-19 pandemic

    Finance Research Letters, Vol. 47

  5. How does university service-learning supporting female rural entrepreneurship contribute to the sustainable development goals?

    Avances en Ciencias de la Educación y Aplicaciones en otra áreas (Dykinson), pp. 59

  6. ¿Influye la corrupción percibida en el mercado de seguros de crédito en España? Un análisis mediante la herramienta Google Trends

    Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 33, pp. 169-190

2021

  1. Contribución académica de un proyecto de aprendizaje-servicio soportado en las TIC para fomentar el emprendimiento rural femenino

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 4, pp. 85-100

  2. Diseño y validación del contenido por jueces de un cuestionario para analizar la percepción de los estudiantes sobre las finanzas sostenibles

    Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Jurídicas, Económicas y Empresariales (Dykinson), pp. 251-279

  3. Does the teaching-learning model based on the flipped classroom improve academic results of students at different educational levels?

    Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 1, pp. 27-39

  4. Gestión ambiental, liquidez y rentabilidad qué podemos aprender de las empresas cotizadas?

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 135, pp. 11-13

  5. How does a firm's life cycle influence the relationship between carbon performance and financial debt?

    Business Strategy and the Environment, Vol. 30, Núm. 4, pp. 1879-1897

  6. Integrando la calidad educativa universitaria con el desarrollo rural sostenible: Un proyecto de aprendizaje-servicio basado en el emprendimiento femenino

    Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030 (Egregius)

  7. Integrando la calidad educativa universitaria con el desarrollo rural sostenible: un proyecto de aprendizaje-servicio basado en el emprendimiento femenino

    Innovaciones metodológicas con TIC en educación (Dykinson), pp. 508-533

  8. Low interest rates and executive risk-taking incentives: Evidence from the united states

    Business Research Quarterly, Vol. 24, Núm. 4, pp. 324-354

  9. Measuring a multidimensional green brand equity: a tool for entrepreneurship development

    British Food Journal, Vol. 123, Núm. 10, pp. 3326-3343

  10. Sequences of monoidal transformations of a regular noetherian local domain

    Proceedings of the American Mathematical Society, Vol. 149, Núm. 3, pp. 977-990

  11. The impact of environmental performance on stock prices in the green and innovative context

    Journal of Cleaner Production, Vol. 320