Departamento
DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Publicaciones (36) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
An Integral Sustainable Innovation and Communication Strategy: First Non-sulfited "Bierzo" Wine "Puerta del Viento" Case Study
Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 80-96
-
An integral sustainable innovation and communication strategy: First non-sulfited “Bierzo” wine “Puerta del Viento” case study
Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 80-96
-
Analysis of the shadow economy in the Spanish regions
Journal of Policy Modeling, Vol. 37, Núm. 6, pp. 1049-1064
-
Aprendizaje colaborativo para la toma de decisiones empresariales en contextos reales: "Deja que la imaginación sea tu combustible"
Premios a la innovación en la enseñanza, Núm. 14, pp. 7-27
-
Business Education and Idealism as Determinants of Stakeholder Orientation
Journal of Business Ethics, Vol. 131, Núm. 2, pp. 439-452
-
Can financial statements predict stress test results? Evidence from the Spanish case
Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research, Vol. 49, Núm. 2, pp. 1-18
-
Configuración actual del comercio exterior en la provincia de León
Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 20, pp. 1-141
-
Deciding to Cooperate in Northern Ghana: Trust as an Evolutionary Constraint Across Cultural Diversity
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18
-
Diseño y evaluación de un juego serio para la formación de estudiantes universitarios en habilidades de trabajo en equipo
RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 3, pp. 71-83
-
Dynamic analysis of the capital structure in technological firms based on their life cycle stages
Revista española de financiación y contabilidad, Vol. 44, Núm. 4, pp. 458-486
-
El análisis de redes sociales: una aplicación a la creatividad en una organización sanitaria
Alfa Delta Digital
-
El cuadro de mando integral como instrumento de gestión en la nutrición clínica
Nutricion Hospitalaria, Vol. 32, Núm. 1, pp. 403-410
-
Estrategias informativas en las primeras guerras del siglo XXI
Servicio de Publicaciones
-
Evaluación de la solvencia bancaria de los “PIIGS” a partir de información contable
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Expressive and instrumental motivations explaining youth participation in non-profit voluntary associations: an application in Spain
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 12, Núm. 3, pp. 237-251
-
Gestión empresarial del suelo: dificultades, toma de decisiones y responsabilidad social
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 19, pp. 75-111
-
HAVING A GREAT VACATION AND BLAMING THE WINES: AN ATTRIBUTION THEORY PERSPECTIVE ON CONSUMER ATTACHMENTS TO REGIONAL BRANDS
PROCEEDINGS OF THE 2010 ACADEMY OF MARKETING SCIENCE (AMS) ANNUAL CONFERENCE
-
Having a Great Vacation and Blaming the Wines: an Attribution Theory Perspective on Consumer Attachments to Regional Brands
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 83
-
Historical review and future challenges in Supercomputing and Networks of Scientific Communication
Journal of Supercomputing, Vol. 71, Núm. 12, pp. 4476-4503
-
Identifying Central Individuals on the Internet: A Case Study with Food-Related Weblogs
Journal of Food Products Marketing, Vol. 21, Núm. 1, pp. 68-89