Publicaciones (36) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. An Integral Sustainable Innovation and Communication Strategy: First Non-sulfited "Bierzo" Wine "Puerta del Viento" Case Study

    Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 80-96

  2. An integral sustainable innovation and communication strategy: First non-sulfited “Bierzo” wine “Puerta del Viento” case study

    Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases (Palgrave Macmillan), pp. 80-96

  3. Analysis of the shadow economy in the Spanish regions

    Journal of Policy Modeling, Vol. 37, Núm. 6, pp. 1049-1064

  4. Aprendizaje colaborativo para la toma de decisiones empresariales en contextos reales: "Deja que la imaginación sea tu combustible"

    Premios a la innovación en la enseñanza, Núm. 14, pp. 7-27

  5. Business Education and Idealism as Determinants of Stakeholder Orientation

    Journal of Business Ethics, Vol. 131, Núm. 2, pp. 439-452

  6. Can financial statements predict stress test results? Evidence from the Spanish case

    Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research, Vol. 49, Núm. 2, pp. 1-18

  7. Configuración actual del comercio exterior en la provincia de León

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 20, pp. 1-141

  8. Deciding to Cooperate in Northern Ghana: Trust as an Evolutionary Constraint Across Cultural Diversity

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18

  9. Diseño y evaluación de un juego serio para la formación de estudiantes universitarios en habilidades de trabajo en equipo

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 3, pp. 71-83

  10. Dynamic analysis of the capital structure in technological firms based on their life cycle stages

    Revista española de financiación y contabilidad, Vol. 44, Núm. 4, pp. 458-486

  11. El análisis de redes sociales: una aplicación a la creatividad en una organización sanitaria

    Alfa Delta Digital

  12. El cuadro de mando integral como instrumento de gestión en la nutrición clínica

    Nutricion Hospitalaria, Vol. 32, Núm. 1, pp. 403-410

  13. Estrategias informativas en las primeras guerras del siglo XXI

    Servicio de Publicaciones

  14. Evaluación de la solvencia bancaria de los “PIIGS” a partir de información contable

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  15. Expressive and instrumental motivations explaining youth participation in non-profit voluntary associations: an application in Spain

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 12, Núm. 3, pp. 237-251

  16. Gestión empresarial del suelo: dificultades, toma de decisiones y responsabilidad social

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 19, pp. 75-111

  17. HAVING A GREAT VACATION AND BLAMING THE WINES: AN ATTRIBUTION THEORY PERSPECTIVE ON CONSUMER ATTACHMENTS TO REGIONAL BRANDS

    PROCEEDINGS OF THE 2010 ACADEMY OF MARKETING SCIENCE (AMS) ANNUAL CONFERENCE

  18. Having a Great Vacation and Blaming the Wines: an Attribution Theory Perspective on Consumer Attachments to Regional Brands

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 83

  19. Historical review and future challenges in Supercomputing and Networks of Scientific Communication

    Journal of Supercomputing, Vol. 71, Núm. 12, pp. 4476-4503

  20. Identifying Central Individuals on the Internet: A Case Study with Food-Related Weblogs

    Journal of Food Products Marketing, Vol. 21, Núm. 1, pp. 68-89