Publicaciones (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2014

  1. Análisis de redes sociales: definición y conceptos básicos

    Conectados por redes sociales: introducción al análisis de redes sociales y casos prácticos (Barcelona : Editorial UOC, 2014), pp. 21-55

  2. Are students aware of university social responsibility? Some insights from a survey in a Spanish university

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 11, Núm. 3, pp. 195-208

  3. Assessing the design, management and improvement of Kaizen projects in local governments

    Business Process Management Journal, Vol. 20, Núm. 3, pp. 392-411

  4. Capacity for absorption: Theoretical and empirical approaches to the service sector

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 19, Núm. 67, pp. 499-518

  5. Castilla y León

    La actividad turística española en 2013: (edición 2014) (AECIT), pp. 233-242

  6. Consumer culture: Literature review

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153

  7. Consumer culture: Literature review

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153

  8. Cooperation with External Agents and Non-technological Innovations

    Springer Proceedings in Business and Economics

  9. Determinants of CSR practices: analysis of the influence of ownership and the management profile mediating effect

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 161, pp. 47-68

  10. Determinants of the acquisition of listed versus unlisted firms in different legal and institutional environments

    Applied Economics, Vol. 46, Núm. 23, pp. 2814-2832

  11. Diversidad étnica, clanes y familias en Ghana: plataforma económica, social y cultural

    Periferias, fronteras y diálogos: actas del XIII Congreso de Antropología de la Federación de Asociaciones de Antropología del Estado Español. Tarragona, 2–5 de septiembre de 2014

  12. Do Entrepreneurs Come From Venus Or Mars? Impact Of Postgraduate Studies: Gender And Family Business Background

    Working Papers (Universidad Pablo de Olavide, de Sevilla. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad), Núm. 4

  13. E-WoM and 2.0 Opinion Leaders

    Journal of Food Products Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 244-261

  14. Efectos de la cooperación sobre el desarrollo de innovaciones organizativas

    Economía industrial, Núm. 391, pp. 77-86

  15. Effects of customer cooperation on knowledge generation activities and innovation results of firms

    Business Research Quarterly, Vol. 17, Núm. 4, pp. 292-302

  16. El liderazgo de los profesionales de enfermería y el rendimiento organizativo: un estudio exploratorio con aplicación del Análisis de Redes Sociales

    Redes: Revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 25, Núm. 2, pp. 140-162

  17. Emprendimiento social vs innovación social

    Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 24, Núm. 1, pp. 119-140

  18. Estimation of future levels and changes in profitability: the effect of the relative position of the firm in its industry and the operating-financing disaggregation

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 17, Núm. 1, pp. 30-46

  19. Evaluación de la solvencia bancaria: un modelo basado en las pruebas de resistencia de la banca española

    Estudios de economía aplicada, Vol. 32, Núm. 2, pp. 593-616

  20. Experiencia de aprendizaje colaborativo multidisciplinar en un BBANDPR

    Fórmulas renovadas para la docencia superior (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 195-208