Publications (38)

2023

  1. Health, Habits and Responsible and Sustainable Consumption

    Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences (Springer Nature), pp. 476-482

  2. Tango-Therapy Intervention for Older Adults with Cognitive Impairment Living in Nursing Homes: Effects on Quality of Life, Physical Abilities and Gait

    International journal of environmental research and public health, Vol. 20, Núm. 4

2022

  1. A competency model for nurse executives

    International Journal of Nursing Practice, Vol. 28, Núm. 5

  2. Aprendizaje basado en juegos en Fisioterapia

    Innovación Docente e Investigación en Salud: experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 103-114

  3. Grado de satisfacción con el aprendizaje significativo a través de experiencias de simulación de estudiantes de fisioterapia de la asignatura

    Innovación Docente e Investigación en Salud: experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 21-30

  4. Grado de satisfacción con la experiencia de simulación para alcanzar aprendizaje significativo en estudiantes de Enfermería en la asignatura de “Bases para los cuidados de salud. Cuidados especiales”

    Innovación Docente e Investigación en Salud: experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 211-224

  5. Health-Related Quality of Life (HRQOL) Instruments and Mobility: A Systematic Review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 24

  6. Modelo de competencias para la gestora enfermera de nivel operativo

    Metas de enfermería, Vol. 25, Núm. 2, pp. 49-55

  7. Relationship between competency for evidence-based practice and level of burnout of physical therapists with the establishment of the therapeutic relationship

    Physiotherapy Theory and Practice

  8. The association between empathy and the physiotherapy–patient therapeutic alliance: A cross-sectional study

    Musculoskeletal Science and Practice, Vol. 59

  9. The relationship between burnout and empathy in physiotherapists: a cross-sectional study

    Annals of Medicine, Vol. 54, Núm. 1, pp. 933-940

  10. ¿Perciben los estudiantes universitarios que la red social Instagram como herramienta docente puede influir en su aprendizaje?

    Innovación Docente e Investigación en Salud: experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 139-148