MIGUEL FRANCISCO CERVANTES BLANCO-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (20)

2024

  1. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

2023

  1. Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

2013

  1. An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123

  2. Weak cognitive image of cultural tourism destinations

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 881-895

2011

  1. The Internet as an alternative distribution and communication channel for SMES producing quality agro-food products

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 3, pp. 50-63

2010

  1. Measuring the image of a cultural tourism destination through the collage technique

    Cultural Tourism Research Methods (CABI Publishing), pp. 156-172

2009

  1. Cognitive age as a criterion explaining senior tourists' motivations

    International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 148-164

2008

  1. Imagen percibida de la ciudad como marca turística mediante técnicas de “collage”: comparativa entre residentes y turistas.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: the case of Castilla y León, Spain

    Cultural tourism: global and local perspectives (New York [etc.] : Haworth Hospitality Press, [2007]), pp. 149-167

  2. Implicación temporal con la denominación de origen en el proceso de decisión de compra de productos agroalimentarios

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 149-166

  3. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 147-160

  4. Segmentación de los consumidores de vino con denominación de origen

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

2006

  1. Caja España: en busca de la fidelidad

    Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 233-240

  2. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain

    Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168

  3. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in tourism marketing (Amsterdam [etc.] : Elsevier, 2006), pp. 147-160

2001

  1. La docencia de Investigación Comercial en la universidad española

    Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000

2000

  1. El comportamiento de los turistas de viajes de larga duración en la provincia de León

    Los sistemas de información geográfica (SIG) en la gestión de marketing