Publicaciones en las que colabora con ANA MARÍA GONZÁLEZ FERNÁNDEZ (23)

2024

  1. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  2. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470

2023

  1. Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

2016

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 229-236

  2. Castilla y León

    La actividad turística española en 2014: Edición 2015 (Madrid : Síntesis : AECIT), pp. 243-252

2014

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2013: (edición 2014) (AECIT), pp. 233-242

2013

  1. An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123

  2. Castilla y León

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 271-280

  3. Weak cognitive image of cultural tourism destinations

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 881-895

2012

  1. Castilla y León

    La actividad Turística Española en 2011 (Madrid: Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo, 2012), pp. 255-264

2010

  1. Measuring the image of a cultural tourism destination through the collage technique

    Cultural Tourism Research Methods (CABI Publishing), pp. 156-172

2009

  1. Cognitive age as a criterion explaining senior tourists' motivations

    International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 148-164

2008

  1. Imagen percibida de la ciudad como marca turística mediante técnicas de “collage”: comparativa entre residentes y turistas.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2006: Edición 2007 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 407-422

  2. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: the case of Castilla y León, Spain

    Cultural tourism: global and local perspectives (New York [etc.] : Haworth Hospitality Press, [2007]), pp. 149-167

  3. Implicación temporal con la denominación de origen en el proceso de decisión de compra de productos agroalimentarios

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 149-166

  4. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 147-160

2006

  1. Caja España: en busca de la fidelidad

    Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 233-240

  2. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain

    Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168

  3. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in tourism marketing (Amsterdam [etc.] : Elsevier, 2006), pp. 147-160