MARÍA CARMEN RODRÍGUEZ SANTOS-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (23)

2024

  1. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  2. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470

2023

  1. Electroencephalography in consumer behaviour and marketing: a science mapping approach

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

2016

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 229-236

  2. Castilla y León

    La actividad turística española en 2014: Edición 2015 (Madrid : Síntesis : AECIT), pp. 243-252

2014

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2013: (edición 2014) (AECIT), pp. 233-242

2013

  1. An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123

  2. Castilla y León

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 271-280

  3. Weak cognitive image of cultural tourism destinations

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 881-895

2012

  1. Castilla y León

    La actividad Turística Española en 2011 (Madrid: Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo, 2012), pp. 255-264

2010

  1. Measuring the image of a cultural tourism destination through the collage technique

    Cultural Tourism Research Methods (CABI Publishing), pp. 156-172

2009

  1. Cognitive age as a criterion explaining senior tourists' motivations

    International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 148-164

2008

  1. Imagen percibida de la ciudad como marca turística mediante técnicas de “collage”: comparativa entre residentes y turistas.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Castilla y León

    La actividad turística española en 2006: Edición 2007 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 407-422

  2. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: the case of Castilla y León, Spain

    Cultural tourism: global and local perspectives (New York [etc.] : Haworth Hospitality Press, [2007]), pp. 149-167

  3. Implicación temporal con la denominación de origen en el proceso de decisión de compra de productos agroalimentarios

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 149-166

  4. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in Tourism Marketing (Taylor and Francis), pp. 147-160

2006

  1. Caja España: en busca de la fidelidad

    Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 233-240

  2. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain

    Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168

  3. Motivations and Lifestyle: Segmentation Using the Construct A.I.O

    Progress in tourism marketing (Amsterdam [etc.] : Elsevier, 2006), pp. 147-160