ROBERTO FERNÁNDEZ GAGO-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (18)

2020

  1. Does CEO media exposure affect corporate social responsibility?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 825-840

  2. How significant is corporate social responsibility to business research?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 4, pp. 1809-1817

  3. The Importance of Firm Size and Development Strategies for CSR Formalisation

    Adapting to Environmental Challenges: New Research in Strategy and International Business, pp. 107-131

2015

  1. Business Education and Idealism as Determinants of Stakeholder Orientation

    Journal of Business Ethics, Vol. 131, Núm. 2, pp. 439-452

  2. Normative stakeholder management orientation: Business vs. Non-Business students

    Society and Economy, Vol. 37, Núm. 4, pp. 477-492

2014

  1. Determinants of CSR practices: analysis of the influence of ownership and the management profile mediating effect

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 161, pp. 47-68

2012

  1. Determinantes empresariales de la RSC en España

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 12, pp. 59-76

  2. Propiedad y control en la puesta en práctica de la RSC

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 1-11

  3. ¿A qué responde realmente la RSC? Un estudio desde una perspectiva ética

    XX Congreso de EBEN (European Business Ethics Network) España