MARÍA
ARRIMADA GARCÍA
PROFESOR AYUDANTE DOCTOR
Nottingham Trent University
Nottingham, Reino UnidoPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Nottingham Trent University (5)
2022
-
Response to Intervention in first-grade writing instruction: a large-scale feasibility study
Reading and Writing, Vol. 35, Núm. 4, pp. 943-969
2021
-
Child-level factors affecting rate of learning to write in first grade
British Journal of Educational Psychology, Vol. 91, Núm. 2, pp. 714-734
2020
-
El modelo de respuesta a la intervención en escritura: Revisión de medidas de evaluación y prácticas instruccionales
Papeles del psicólogo, Vol. 41, Núm. 1, pp. 54-65
2019
-
Effects of teaching planning strategies to first-grade writers
British Journal of Educational Psychology, Vol. 89, Núm. 4, pp. 670-688
2018
-
Supporting first-grade writers who fail to learn: multiple single-case evaluation of a Response to Intervention approach
Reading and Writing, Vol. 31, Núm. 4, pp. 865-891