Departamento
DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Publicaciones (21) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
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Análisis combinado de factores del fracaso empresarial en el sector turístico español
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 2
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Análisis de la interrelación del perfil del CEO y las prácticas de buen gobierno sobre las puntuaciones ASG: aplicación fsQCA en empresas españolas cotizadas
Resúmenes de la XV Reunión del Grupo Español de Decisión Multicriterio (Servicio de Publicaciones), pp. 11-13
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Carbon performance and financial debt: Effect of formal and informal institutions
Corporate Social Responsibility and Environmental Management
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Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Contribución del Aprendizaje-Servicio universitario a los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la Agenda 2030
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 189-196
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Corporate Social Responsibility and Financial Performance: A Relationship Mediated by Stakeholder Satisfaction
Administrative Sciences, Vol. 14, Núm. 1
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Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164
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Fixed vs. adjustable-rate mortgages and attention
Finance Research Letters, Vol. 62
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Guest editorial: Happiness and corporate social responsibility: the role of organizational culture and consumers in a sustainable economy
Management Decision
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Independent directors and firm innovation: the moderating role of gender and nationality diversity
European Journal of Innovation Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 373-402
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Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52
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Proyecto colaborativo ‘AFIDEP_León’: divulgación en redes sociales sobre aspectos jurídicos y profesionales del deporte
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 349-356
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Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402
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Sustainable success: Unraveling the relationship between csrinitiatives, happiness, and purchase intention in fashionretailers across channels
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
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The board of directors and firm innovation: A meta-analytical review
Business Research Quarterly, Vol. 27, Núm. 2, pp. 182-207
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The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664
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The influence of personality and team-member exchange on creativity: a gendered approach
Gender in Management, Vol. 39, Núm. 1, pp. 145-164
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Una propuesta de evaluación de Recursos Educativos Digitales a través de la metodología fsQCA longitudinal
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 69, pp. 195-226
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What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Women's happiness and brand content marketing
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470