Publicaciones (21) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Análisis combinado de factores del fracaso empresarial en el sector turístico español

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 2

  2. Análisis de la interrelación del perfil del CEO y las prácticas de buen gobierno sobre las puntuaciones ASG: aplicación fsQCA en empresas españolas cotizadas

    Resúmenes de la XV Reunión del Grupo Español de Decisión Multicriterio (Servicio de Publicaciones), pp. 11-13

  3. Carbon performance and financial debt: Effect of formal and informal institutions

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management

  4. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  5. Contribución del Aprendizaje-Servicio universitario a los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la Agenda 2030

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 189-196

  6. Corporate Social Responsibility and Financial Performance: A Relationship Mediated by Stakeholder Satisfaction

    Administrative Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  7. Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164

  8. Fixed vs. adjustable-rate mortgages and attention

    Finance Research Letters, Vol. 62

  9. Guest editorial: Happiness and corporate social responsibility: the role of organizational culture and consumers in a sustainable economy

    Management Decision

  10. Independent directors and firm innovation: the moderating role of gender and nationality diversity

    European Journal of Innovation Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 373-402

  11. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  12. Proyecto colaborativo ‘AFIDEP_León’: divulgación en redes sociales sobre aspectos jurídicos y profesionales del deporte

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 349-356

  13. Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402

  14. Sustainable success: Unraveling the relationship between csrinitiatives, happiness, and purchase intention in fashionretailers across channels

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  15. The board of directors and firm innovation: A meta-analytical review

    Business Research Quarterly, Vol. 27, Núm. 2, pp. 182-207

  16. The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers

    Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664

  17. The influence of personality and team-member exchange on creativity: a gendered approach

    Gender in Management, Vol. 39, Núm. 1, pp. 145-164

  18. Una propuesta de evaluación de Recursos Educativos Digitales a través de la metodología fsQCA longitudinal

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 69, pp. 195-226

  19. What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  20. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470