Publicaciones (61) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2013

  1. A CROSS-CULTURAL ANALYSIS ABOUT WHY YOUNG PEOPLE DRINK ALCOHOL

    5TH ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUILDING NEW BUSINESS MODELS FOR SUCCESS THROUGH COMPETITIVENESS AND RESPONSIBILITY

  2. Altruism or strategy? A study of attributions of responsibility in business and its impact on the consumer decision making process

    Economics and Sociology, Vol. 6, Núm. 1, pp. 108-122

  3. An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123

  4. Análisis de la percepción de la RSE a partir de las filosofas morales personales

    XXIII Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica

  5. Análisis de los determinantes de la transparencia en Responsabilidad Social Corporativa desde la perspectiva del buen gobierno

    Ekonomiaz: Revista vasca de economía, Núm. 83, pp. 272-295

  6. Análisis de los factores determinantes de la transparencia en RSC en las empresas españolas cotizadas

    Intangible Capital, Vol. 9, Núm. 1, pp. 225-261

  7. CONSUMER BEHAVIOUR ERASMUS NETWORK (COBEREN)

    5TH ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUILDING NEW BUSINESS MODELS FOR SUCCESS THROUGH COMPETITIVENESS AND RESPONSIBILITY

  8. Castilla y León

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 271-280

  9. Confianza y cooperación: una perspectiva evolutiva

    Contrastes. Suplemento, Núm. 18, pp. 221-238

  10. Consumer culture: Literature review

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 72-99

  11. Consumption culture in Europe: insight into the beverage industry

    Business Science Reference

  12. Corporate social responsibility and higher education: Uruguay university students' perceptions

    Economics and Sociology, Vol. 6, Núm. 2, pp. 145-157

  13. Drinking motives

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 306-332

  14. Drinking motives

    Consumption culture in Europe: insight into the beverage industry (Business Science Reference), pp. 306-332

  15. El aire de las Meninas: escritos de más de una década

    Instituto de Automática y Fabricación (IAF) (Cognomática)

  16. El comercio de León en Europa (1986-2011): pasado, presente y ¿futuro?

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 1, pp. 117-141

  17. El reportero como testigo directo: de la invasión de Irak a la Primavera Árabe en Libia (2003-2011)

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 22, pp. 1-10

  18. El sector financiero en la provincia de León (1986-2012)

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 1, pp. 213-238

  19. El sistema educativo en la provincia de León

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 1, pp. 273-294

  20. Evaluación de la eficiencia y el cambio de productividad en el sistema universitario público español tras la implantación de la LOU

    Hacienda Pública Española / Review of Public Economics, Núm. 205, pp. 71-98