Artículos (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. Analysis of the shadow economy in the Spanish regions

    Journal of Policy Modeling, Vol. 37, Núm. 6, pp. 1049-1064

  2. Aprendizaje colaborativo para la toma de decisiones empresariales en contextos reales: "Deja que la imaginación sea tu combustible"

    Premios a la innovación en la enseñanza, Núm. 14, pp. 7-27

  3. Business Education and Idealism as Determinants of Stakeholder Orientation

    Journal of Business Ethics, Vol. 131, Núm. 2, pp. 439-452

  4. Can financial statements predict stress test results? Evidence from the Spanish case

    Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research, Vol. 49, Núm. 2, pp. 1-18

  5. Configuración actual del comercio exterior en la provincia de León

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 20, pp. 1-141

  6. Deciding to Cooperate in Northern Ghana: Trust as an Evolutionary Constraint Across Cultural Diversity

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18

  7. Diseño y evaluación de un juego serio para la formación de estudiantes universitarios en habilidades de trabajo en equipo

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 3, pp. 71-83

  8. Dynamic analysis of the capital structure in technological firms based on their life cycle stages

    Revista española de financiación y contabilidad, Vol. 44, Núm. 4, pp. 458-486

  9. El cuadro de mando integral como instrumento de gestión en la nutrición clínica

    Nutricion Hospitalaria, Vol. 32, Núm. 1, pp. 403-410

  10. Expressive and instrumental motivations explaining youth participation in non-profit voluntary associations: an application in Spain

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 12, Núm. 3, pp. 237-251

  11. Gestión empresarial del suelo: dificultades, toma de decisiones y responsabilidad social

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 19, pp. 75-111

  12. Historical review and future challenges in Supercomputing and Networks of Scientific Communication

    Journal of Supercomputing, Vol. 71, Núm. 12, pp. 4476-4503

  13. Identifying Central Individuals on the Internet: A Case Study with Food-Related Weblogs

    Journal of Food Products Marketing, Vol. 21, Núm. 1, pp. 68-89

  14. La innovación social como motor de la creación de empresas

    Universia Business Review, Núm. 47, pp. 48-63

  15. Mergers and acquisitions valuation: the choice of cash as payment method

    Revista española de financiación y contabilidad, Vol. 44, Núm. 3, pp. 326-351

  16. Normative stakeholder management orientation: Business vs. Non-Business students

    Society and Economy, Vol. 37, Núm. 4, pp. 477-492

  17. Perspectiva del sector agroalimentario actual: una visión integradora y general

    ACTA/CL: revista de la Asociación de Científicos y Tecnólogos de Alimentos de Castilla y León, Núm. 57, pp. 5-9

  18. STUDENTS' EXPERIENCES OF UNIVERSITY SOCIAL RESPONSIBILITY AND PERCEPTIONS OF SATISFACTION AND QUALITY OF SERVICE

    EKONOMSKI VJESNIK, Vol. 28, pp. 24-38

  19. The company you keep: : The effect of other large shareholders in family firms

    Corporate Governance: An International Review, Vol. 23, Núm. 3, pp. 216-233

  20. The determinants of firms' PhD recruitment to undertake R&D activities

    European Management Journal, Vol. 33, Núm. 2, pp. 132-142