DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Instituto de investigación
MARÍA CARMEN
RODRÍGUEZ SANTOS
PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
Publicacións nas que colabora con MARÍA CARMEN RODRÍGUEZ SANTOS (6)
2019
-
Clustering Spanish alcoholic beverage shoppers to focus marketing strategies
International Journal of Wine Business Research, Vol. 31, Núm. 3, pp. 362-384
2018
-
What are you?: pragmatic, self-confident, #hashtag or a vital senior? Using marketing to curb alcoholism and encourage healthy consumption!
Journal of Food Products Marketing, Vol. 24, Núm. 7, pp. 880-905
2014
-
Consumer culture: Literature review
Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153
-
Consumer culture: Literature review
Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 133-153
2010
-
Diferencias cross-culturales en la decisión de compra de los jóvenes europeos
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 20, Núm. 37, pp. 163-178
2003
-
La implicación del consumidor con la denominación de origen. Marco conceptual y una propuesta metodológica
La implicación del consumidor con la denominación de origen. Marco conceptual y una propuesta metodológica