Publicacions (66) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2013

  1. A CROSS-CULTURAL ANALYSIS ABOUT WHY YOUNG PEOPLE DRINK ALCOHOL

    5TH ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUILDING NEW BUSINESS MODELS FOR SUCCESS THROUGH COMPETITIVENESS AND RESPONSIBILITY

  2. Altruism or strategy? A study of attributions of responsibility in business and its impact on the consumer decision making process

    Economics and Sociology, Vol. 6, Núm. 1, pp. 108-122

  3. An analysis of the construct "involvement" in consumer behaviour

    Quality and Quantity, Vol. 47, Núm. 2, pp. 1105-1123

  4. Análisis de la percepción de la RSE a partir de las filosofas morales personales

    XXIII Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica

  5. Análisis de los determinantes de la transparencia en Responsabilidad Social Corporativa desde la perspectiva del buen gobierno

    Ekonomiaz: Revista vasca de economía, Núm. 83, pp. 272-295

  6. Análisis de los factores determinantes de la transparencia en RSC en las empresas españolas cotizadas

    Intangible Capital, Vol. 9, Núm. 1, pp. 225-261

  7. Aplicación de técnicas estadísticas multivariantes en el tratamiento de información económico-financiera

    Estadística española, Vol. 55, Núm. 182, pp. 337-364

  8. CANONICAL CORRELATION ANALYSIS AS A CONFIRMATORY METHOD OF PRINCIPAL COMPONENTS ANALYSIS. APPLICATION TO FINANCIAL INFORMATION

    CONFRONTING CONTEMPORARY BUSINESS CHALLENGES THROUGH MANAGEMENT INNOVATION

  9. CONSUMER BEHAVIOUR ERASMUS NETWORK (COBEREN)

    5TH ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUILDING NEW BUSINESS MODELS FOR SUCCESS THROUGH COMPETITIVENESS AND RESPONSIBILITY

  10. Caracterización de las mutualidades de previsión social en España. Comparación estadística con las mutuas

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 79, pp. 59-86

  11. Castilla y León

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 271-280

  12. Consumer culture: Literature review

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 72-99

  13. Consumption culture in Europe: insight into the beverage industry

    Business Science Reference

  14. Corporate social responsibility and higher education: Uruguay university students' perceptions

    Economics and Sociology, Vol. 6, Núm. 2, pp. 145-157

  15. DISCRIMINANT ANALYSIS AND LOGISTIC REGRESSION IN PREDICTING BUSINESS FAILURE: A COMPARATIVE STUDY

    5TH ANNUAL EUROMED CONFERENCE OF THE EUROMED ACADEMY OF BUSINESS: BUILDING NEW BUSINESS MODELS FOR SUCCESS THROUGH COMPETITIVENESS AND RESPONSIBILITY

  16. Distributed knowledge-based computer-aided control education environment

    IFAC Proceedings Volumes (IFAC-PapersOnline)

  17. Drinking motives

    Consumption culture in Europe: insight into the beverage industry (Business Science Reference), pp. 306-332

  18. Drinking motives

    Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry (IGI Global), pp. 306-332

  19. El aire de las Meninas: escritos de más de una década

    Instituto de Automática y Fabricación (IAF) (Cognomática)

  20. El comercio de León en Europa (1986-2011): pasado, presente y ¿futuro?

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 1, pp. 117-141