Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Complutense de Madrid (35)

2022

  1. Age-based inter-subject variability in platelet and white blood cell concentrations of platelet-rich plasma prepared using a new application to blood separation system

    International Wound Journal, Vol. 19, Núm. 2, pp. 362-369

  2. Allergic rhinitis improvement after septorhinoplasty in a sample of allergic rhinitis patients with septal deviation: a quasi-experimental study

    Sao Paulo medical journal = Revista paulista de medicina, Vol. 140, Núm. 1, pp. 17-23

  3. Burnout, resilience and psychological flexibility in frontline nurses during the acute phase of the COVID-19 pandemic (2020) in Madrid, Spain

    Journal of Nursing Management, Vol. 30, Núm. 7, pp. 2549-2556

  4. Efectos agudos de la técnica de inducción miofascial en la fascia plantar en las presiones plantares: un estudio pretest posttest

    Investigación y práctica en salud desde un enfoque integrador (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 507-514

  5. Impacto de las lesiones hiperqueratósicas plantares sobre la calidad de vida relacionada con la salud del pie en pacientes adultos

    Actualización e investigación en el ámbito sanitario: nuevos horizontes en el cuidado de la salud (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 303-308

  6. Influence of Sexual Dimorphism, Aging, and Differential Cell Capture Efficiency of Blood Separation Systems on the Quality of Platelet-Rich Plasma

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 6

  7. Intra and Inter-Observer Reliability and Repeatability of Metatarsus Adductus Angle in Recreational Football Players: A Concordance Study

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 7

  8. Repeatability and reliability of the rheumatoid arthritis foot disease activity index in spanish patients: A transcultural adaptation

    Biology, Vol. 11, Núm. 1

  9. Spanish version of the Dundee Ready Education Environment Measure (DREEM) applied to undergraduate physical therapy students in Spain using Google Form

    Medical Teacher, pp. 1-2

  10. The use of social network analysis in social support and care: a systematic scoping review protocol

    Systematic Reviews, Vol. 11, Núm. 1