Articles (21) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2016

  1. Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain

    Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183

  2. Comparativa entre productividad deportiva y eficiencia técnica en clubes de fútbol profesional

    Journal of Sports Economics & Management, Núm. 6, pp. 35-45

  3. Configuración actual del comercio exterior en Galicia

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 23, pp. 115-170

  4. Corporate social responsibility, board of directors, and firm performance: an analysis of their relationships

    Review of Managerial Science, Vol. 10, Núm. 1, pp. 85-104

  5. Diseño y contenido de información web para mayores: el caso de la banca electrónica

    Cuadernos de la Cátedra Telefónica, Núm. 3, pp. 79-98

  6. Innovación social en las aulas universitarias a través del Aprendizaje-Servicio (Service-Learning)

    Premios a la innovación en la enseñanza, Núm. 15, pp. 9-36

  7. La logística inversa en las ciudades del futuro

    Economía industrial, Núm. 400, pp. 69-76

  8. Los smartphone como herramienta de motivación y aprendizaje

    Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, Núm. 35, pp. 253-272

  9. Modelización de la solvencia bancaria en escenarios adversos: aplicación a los PIIGS

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 19, Núm. 2, pp. 227-238

  10. PhD careers in Spanish industry: Job determinants in manufacturing versus non-manufacturing firms

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 113, pp. 341-351

  11. Reverse takeover: the moderating role of family ownership

    Applied Economics, Vol. 48, Núm. 42, pp. 4051-4065

  12. Separating winners from losers: Composite indicators based on fundamentals in the European context

    Finance a Uver - Czech Journal of Economics and Finance, Vol. 66, Núm. 1, pp. 70-94

  13. Social capital effects on the discovery and exploitation of entrepreneurial opportunities

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 12, Núm. 2, pp. 507-530

  14. Social cognitive determinants of entrepreneurial career choice in university students

    International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 34, Núm. 8, pp. 1053-1075

  15. Supply chain value stream mapping: a new tool of operation management

    International Journal of Quality and Reliability Management, Vol. 33, Núm. 4, pp. 518-534

  16. Target leverage and speed of adjustment along the life cycle of Eurpean listed firms

    Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 3, pp. 188-205

  17. The benefits of related and unrelated diversification strategies in the Spanish context: What is the difference that executive leadership style can make?

    Leadership, Vol. 12, Núm. 1, pp. 86-109

  18. Towards a network place branding through multiple stakeholders and based on cultural identities: The case of “The Coffee Cultural Landscape” in Colombia

    Journal of Place Management and Development, Vol. 9, Núm. 1, pp. 73-90

  19. University social responsibility as antecedent of students’ satisfaction

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 13, Núm. 2, pp. 137-149

  20. Which countries pay more or less for their long term debt? A CART approach

    Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 21, pp. 103-116