Fachbereich
DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Publikationen (23) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2016
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A critical review of Dunbar’s social brain hypothesis
Revista internacional de sociología, Vol. 74, Núm. 3
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Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain
Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183
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Comparativa entre productividad deportiva y eficiencia técnica en clubes de fútbol profesional
Journal of Sports Economics & Management, Núm. 6, pp. 35-45
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Configuración actual del comercio exterior en Galicia
Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 23, pp. 115-170
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Corporate social responsibility, board of directors, and firm performance: an analysis of their relationships
Review of Managerial Science, Vol. 10, Núm. 1, pp. 85-104
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Diseño y contenido de información web para mayores: el caso de la banca electrónica
Cuadernos de la Cátedra Telefónica, Núm. 3, pp. 79-98
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Innovación social en las aulas universitarias a través del Aprendizaje-Servicio (Service-Learning)
Premios a la innovación en la enseñanza, Núm. 15, pp. 9-36
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La logística inversa en las ciudades del futuro
Economía industrial, Núm. 400, pp. 69-76
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Los smartphone como herramienta de motivación y aprendizaje
Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, Núm. 35, pp. 253-272
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Modelización de la solvencia bancaria en escenarios adversos: aplicación a los PIIGS
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 19, Núm. 2, pp. 227-238
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PhD careers in Spanish industry: Job determinants in manufacturing versus non-manufacturing firms
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 113, pp. 341-351
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Reverse takeover: the moderating role of family ownership
Applied Economics, Vol. 48, Núm. 42, pp. 4051-4065
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Separating winners from losers: Composite indicators based on fundamentals in the European context
Finance a Uver - Czech Journal of Economics and Finance, Vol. 66, Núm. 1, pp. 70-94
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Social capital effects on the discovery and exploitation of entrepreneurial opportunities
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 12, Núm. 2, pp. 507-530
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Social cognitive determinants of entrepreneurial career choice in university students
International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, Vol. 34, Núm. 8, pp. 1053-1075
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Supply chain value stream mapping: a new tool of operation management
International Journal of Quality and Reliability Management, Vol. 33, Núm. 4, pp. 518-534
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Target leverage and speed of adjustment along the life cycle of Eurpean listed firms
Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 3, pp. 188-205
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Testing the cultural group selection hypothesis in Northern Ghana and Oaxaca
Behavioral and Brain Sciences, Vol. 39, pp. e31
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The benefits of related and unrelated diversification strategies in the Spanish context: What is the difference that executive leadership style can make?
Leadership, Vol. 12, Núm. 1, pp. 86-109
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Towards a network place branding through multiple stakeholders and based on cultural identities: The case of “The Coffee Cultural Landscape” in Colombia
Journal of Place Management and Development, Vol. 9, Núm. 1, pp. 73-90