Departamento
MATEMÁTICAS
Publicacións (12) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
A Cross-Sectional Observational Pilot Study of the Main Risk Factors Related to Lower Back Pain in Spanish Hospitality Workers
Safety, Vol. 10, Núm. 1
-
Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Granadas Lafitte en el frente Norte de la guerra civil española: restos materiales documentados en el municipio de San Emiliano (Babia, León)
La dictadura franquista: Estudios temáticos y perspectivas multidisciplinares (Trea), pp. 1061-1082
-
Gravitational lensing from clusters of galaxies to test disformal couplings theories
European Physical Journal C, Vol. 84, Núm. 6
-
Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52
-
Predicción conforme para enriquecer los modelos dinámicos de clasificación de aplicaciones maliciosas en escenarios de deriva conceptual
IX Jornadas Nacionales de Investigación En Ciberseguridad
-
Transfer and online learning for IP maliciousness prediction in a concept drift scenario
Wireless Networks
-
Tribulus terrestris and Sport Performance: A Quantitative and Qualitative Evaluation of Its Advertisement and Availability via Online Shopping in Six Different Countries
Nutrients, Vol. 16, Núm. 9
-
VNIR–SWIR reflectance spectroscopy as a nondestructive technique for compositional determination of archaeological talc samples with a machine learning approach
Archaeological and Anthropological Sciences, Vol. 16, Núm. 7
-
What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Women's happiness and brand content marketing
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470
-
¿Pueden la inteligencia artificial y el neuromarketing medir la felicidad?
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 121-144