Publicacions (12) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2024

  1. A Cross-Sectional Observational Pilot Study of the Main Risk Factors Related to Lower Back Pain in Spanish Hospitality Workers

    Safety, Vol. 10, Núm. 1

  2. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  3. Granadas Lafitte en el frente Norte de la guerra civil española: restos materiales documentados en el municipio de San Emiliano (Babia, León)

    La dictadura franquista: Estudios temáticos y perspectivas multidisciplinares (Trea), pp. 1061-1082

  4. Gravitational lensing from clusters of galaxies to test disformal couplings theories

    European Physical Journal C, Vol. 84, Núm. 6

  5. Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor

    Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52

  6. Predicción conforme para enriquecer los modelos dinámicos de clasificación de aplicaciones maliciosas en escenarios de deriva conceptual

    IX Jornadas Nacionales de Investigación En Ciberseguridad

  7. Transfer and online learning for IP maliciousness prediction in a concept drift scenario

    Wireless Networks

  8. Tribulus terrestris and Sport Performance: A Quantitative and Qualitative Evaluation of Its Advertisement and Availability via Online Shopping in Six Different Countries

    Nutrients, Vol. 16, Núm. 9

  9. VNIR–SWIR reflectance spectroscopy as a nondestructive technique for compositional determination of archaeological talc samples with a machine learning approach

    Archaeological and Anthropological Sciences, Vol. 16, Núm. 7

  10. What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  11. Women's happiness and brand content marketing

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470

  12. ¿Pueden la inteligencia artificial y el neuromarketing medir la felicidad?

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 121-144