Publicaciones (82) Publicaciones de MARÍA PURIFICACIÓN GARCÍA MIGUÉLEZ

2022

  1. Ausonia y Carrefour: #LaCienciaEsPodeROSA

    Casos de marketing público y no lucrativo - Casos de Marketing Público e Não Lucrativo, Vol. 9, pp. 40-49

  2. La responsabilidad social corporativa de la empresa ECOALF

    Casos de marketing público y no lucrativo - Casos de Marketing Público e Não Lucrativo, Vol. 9, pp. 61-70

2021

  1. A Case Study of a Socially Responsible Entrepreneurship: The Local Action Group POEDA

    Social Innovation and Entrepreneurship in the Fourth Sector Sustainable Best-Practices from Across the World (Springer Nature), pp. 89-102

  2. Becomely

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  3. COVID-19 Pandemic and Social Marketing: Enhancing Quality of Life in a Global Health Crisis

    Applying Quality of Life Research, pp. 73-115

  4. El marketing verde de Toyota

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  5. El teletrabajo: antes, durante y tras el coronavirus

    Thomson Reuters Aranzadi

  6. Fundación Iberdrola España

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  7. Internal corporate social responsibility for sustainability

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 14

  8. Responsabilidad social corporativa de Soltra

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  9. Y ahora, ¿a quién llamo?

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  10. ¿Quieres un arma? Compra jabón

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

2020

  1. Modelos de negocio digitales. Cómo y por qué las startups baten a las empresas tradicionales Ignacio Somalo Pecina Ediciones Deusto (2020) I.S.B.N.: 978-84-234-3135-9

    Economía industrial, Núm. 417, pp. 181-183

  2. Prevalencia de la norma estatal sobre la autonómica y no competencia de ésta para alterar el régimen retributivo y unificación de doctrina

    Revista española de derecho del trabajo, Núm. 236, pp. 223-232

  3. Sin popote está bien: SEMARNAT

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 91-101

2015

  1. Expressive and instrumental motivations explaining youth participation in non-profit voluntary associations: an application in Spain

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 12, Núm. 3, pp. 237-251