Publicaciones en las que colabora con ANA LANERO CARRIZO (12)

2018

  1. Ewom and 2.0 Opinion Leaders in the Food Context: A Study with a Sample of Spanish Food-Related Weblogs

    Journal of Food Products Marketing, Vol. 24, Núm. 3, pp. 328-347

2017

  1. Young Adult Propensity to Join Voluntary Associations: The Role of Civic Engagement and Motivations

    Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, Vol. 46, Núm. 5, pp. 1006-1029

2015

  1. Expressive and instrumental motivations explaining youth participation in non-profit voluntary associations: an application in Spain

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 12, Núm. 3, pp. 237-251

2014

  1. Una aproximación a la perspectiva del consumidor en el proceso de compra responsable

    Perspectivas en el estudio de la Responsabilidad Social Corporativa: Aplicaciones prácticas en Uruguay y España (Grupo Magro), pp. 185-198

2012

  1. An analysis of the reasons attributed by Spanish undergraduates to CSR in organizations and its implications for consumer behavior

    Ekonomska Istrazivanja, pp. 69-82

  2. Analyzing patters of use of electronic books i a sample of Spanish undergraduates: implications for marketing in university libraries

    Proceedings 33rd Annual Conference of the European Group for Public Administration, Permanent Study Group Public and Nonprofit marketing, Bucharest, Romania, septembre 2011

  3. The results of education in university: Does it foster students' propensity towards entrepreneurial careers?

    The Shift to the Entrepreneurial Society: A Built Economy in Education, Sustainability and Regulation (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 15-30

2011

  1. Evaluación de la conducta emprendedora en estudiantes universitarios. Implicaciones para el diseño de programas académicos

    Pecunia: revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 12, pp. 219-243

  2. Fostering entrepreneurship at the university: A Spanish empirical study

    Transylvanian Review of Administrative Sciences, pp. 252-276

  3. La educación de competencias emprendedoras en la universidad como fuente de innovación: ¿Qué opinan los estudiantes?

    Actas del 12.º Congreso de Economía de Castilla y León

  4. The impact of entrepreneurship education in European universities: An intention-based approach analyzed in the Spanish area

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 8, Núm. 2, pp. 111-130

2009

  1. El desarrollo del potencial empresarial de los estudiantes en las Universidades Públicas de la Comunidad Autónoma de Castilla y León

    Revista de investigación económica y social de Castilla y León, Núm. 12, pp. 17-170