Impacto de la clase invertida en la percepción, motivación y rendimiento académico de estudiantes universitarios

  1. Cristina Mendaña-Cuervo 1
  2. Enrique López-González 1
  1. 1 Universidad de León
    info

    Universidad de León

    León, España

    ROR https://ror.org/02tzt0b78

Revista:
Formación Universitaria

ISSN: 0718-5006

Any de publicació: 2021

Volum: 14

Número: 6

Pàgines: 97-108

Tipus: Article

Altres publicacions en: Formación Universitaria

Indicadors

SCImago Journal Rank

  • Any 2021
  • Impacte SJR de la revista: 0.235
  • Quartil major: Q3
  • Àrea: Education Quartil: Q3 Posició en l'àrea: 952/1441

CIRC

  • Ciències Socials: B

Scopus CiteScore

  • Any 2021
  • CiteScore de la revista: 1.6
  • Àrea: Education Percentil: 49